|
Vital TV |
|
|
|
|
|
|
|
|
SOPRON TV |
|
|
|
|
|
|
|
|
Városi TV - Szeged |
|
|
|
|
|
|
|
|
Keres-kínál |
|
|
|
|
|
|
|
|
Majsa Rádió |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rádió Antritt |
|
|
|
|
|
|
|
|
Geotermikus fűtés |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kék Duna Wellness Hotel |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rukkel-tó WATERPARK |
|
|
|
|
|
|
|
|
parfumorigo.hu |
|
|
|
|
|
|
|
|
HERRSTA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ter��zv��ros
- kategóriák
|
Kérem válasszon a kategóriák között: |
|
|
Ter��zv��ros
-
Szolgáltatás |
biztonság, biztonságtechnika
|
marketing, pr
|
egyéb
|
mérnöki tevékenységek
|
fordítás, tolmácsolás
|
pénzügyi szolgáltatás
|
fotó
|
reklám, grafika
|
fuvarozás, fuvarszervezés
|
szállítás, szállítmányozás
|
gyártás, forgalmazás
|
számítástechnika
|
irodai tevékenység, tanácsadás
|
tamponnyomás
|
javítás, szervíz
|
tervezés, kivitelezés
|
jog
|
tisztítás, takarítás
|
kommunikáció
|
üzleti partner
|
könyvelés, könyvvizsgálat
|
vállalkozás
|
lakossági szolgáltatás
| |
|
Aszinkron kérés folyamatban...
Ter��zv��ros - üzleti partner
|
Euroscript Magyarország Kft.
adatlap
|
Térképes helyzetünk |
Város: |
1061.
Budapest |
Utca: |
Andrássy út 12.
|
Telefon: |
06 1 472-7440 |
Fax: |
06 1 354-1772 |
Mobil: |
|
Weblap: |
www.euroscript.hu |
E-mail: |
|
Tevékenységi körök:
|
* Szolgáltatás
-
irodai tevékenység, tanácsadás
|
* Szolgáltatás
-
üzleti partner
|
* Szolgáltatás
-
vállalkozás
|
|
Bemutatkozás: |
Az euroscript tevékenységi területei
Az euroscript, mint a többnyelvű dokumentumok életciklus-menedzselésének (DLM) minden területén szakértő partnere, különböző üzleti területeken tevékenykedik. Az ügyfél számára előnyt jelent az euroscriptnek a vállalati tartalommenedzsment (ECM) tervezésében és integrációjában szerzett tapasztalata.
Az ügyfelekkel és az üzleti partnerekkel folytatott kommunikáció során a termékhez járó leírások és az értékesítést elősegítő promóciós anyagok a piaci siker előfeltételei. A költségekre nehezedő fokozódó nyomás, a növekvő minőségi követelmények és a lerövidült termék-bevezetési idő a lehető legnagyobb hatékonyságot követelik meg. A nemzetközi tevékenység során ezen kívül egy sor különböző nyelvet és a interkulturális szempontot is figyelembe kell venni.
euroscript — a célunk ügyfeleink sikere
Az euroscript a vállalati tartalommenedzsment területén szolgáltatások széles skáláját nyújtja a dokumentációs folyamatok megtervezésénél, a dokumentációk elkészítése és publikációja terén az alábbi szakterületeken:
Műszaki dokumentáció Jogi dokumentáció Marketing & Kommunikáció Pénzügyi kommunikáció |
Fényképek: |
|
|
|
|
|
Gold Business Club
adatlap
|
Térképes helyzetünk |
Város: |
1061.
Budapest |
Utca: |
Paulay Ede u. 5.
|
Telefon: |
06 1 235-0866 |
Fax: |
06 1 235-0867 |
Mobil: |
|
Weblap: |
www.goldbusinessclub.hu |
E-mail: |
info@goldbusinessclub.hu |
Tevékenységi körök:
|
* Szolgáltatás
-
üzleti partner
|
* Szolgáltatás
-
vállalkozás
|
* Szórakozás, vendéglátás
-
rendezvények, események
|
|
Bemutatkozás: |
Budapest belvárosában a Paulay Ede u. 5. számban kiváló parkolási lehetőséggel bíró területen építettük fel, a Gold Business Club-ot, amely a kultúra és a sport támogatásával kötne össze igen szerteágazó üzleti és egyéb érdekeltségeket.
A felső szinten állandó programokkal, kiállításokkal, sajtótájékoztatókkal, cégbemutatókkal, üzleti tárgyalások közvetítésével, lebonyolításával egészítjük ki vendégeink gondtalan időtöltését.
Speciális és teljesen zártkörű tagságnak szóló legális játékterem, ahol üzletemberek, művészek szórakozhatnak biztonságban, diszkrécióban. A VIP játékterem és Business Club kiválóan alkalmas nemzetközi megmérettetésre, Budapesten, Európa szívében.
Uniós csatlakozásunkhoz alkalmazkodva szorosan összefonódva szeretnénk együttműködni olyan közszereplőkkel, üzletemberekkel, akik az oktatásban, az informatikai és idegenforgalmi területeken dolgoznak.
Cégünk megalakulása óta támogatja a 2000-ben alapított "CSALÁDOKÉRT TISZTÁN" Alapítványt, melynek drogprevenciós törekvései maximálisan illeszkednek vállalkozásunk elképzeléseibe.
Gyermek játszóházzal, ingyenes fodrászattal, orvos-közönség találkozókkal, rendőrségi előadásokkal segítünk eljuttatni a szülőkhöz, a családokhoz azokat az ismereteket, amelyek nélkülözhetetlenek a megelőzésben.
Az Alapítvány rendezvényeinek szervezését magunkra vállalva folyamatosan bővül azon művészek, közszereplők, üzletemberek tábora, akinek élete és sikere példaértékű. Támogatásaikkal nemcsak alternatívákat tudunk felmutatni, hanem biztosítani is azokat a fiatalok számára. |
Fényképek: |
|
|
|
|
|
Progressive Marketing Budapest
adatlap
|
Térképes helyzetünk |
Város: |
1061.
Budapest |
Utca: |
Liszt Ferenc tér 5.
|
Telefon: |
06 1 322-0139 |
Fax: |
06 1 352-0139 |
Mobil: |
|
Weblap: |
www.promarketing.hu |
E-mail: |
info@promarketing.hu |
Tevékenységi körök:
|
* Szolgáltatás
-
irodai tevékenység, tanácsadás
|
* Szolgáltatás
-
tervezés, kivitelezés
|
* Szolgáltatás
-
üzleti partner
|
|
Bemutatkozás: |
Cégünkről
Cégünk, a PROGRESSIVE MARKETING átfogó marketingkommunikációs és PR-tanácsadással, valamint kivitelezéssel foglalkozik. A stratégiai tanácsadást, a kommunikációs tervek kidolgozását, a reklámügynökségi feladatok megoldását, a kiállítások, rendezvények tervezését, lebonyolítását, illetve az online akciók megvalósítását kifejezetten erre szakosodott, felkészült csapatunkkal irányítjuk.
A kivitelezésben - amely magában foglalja az összes technikai és dekorációs megvalósítást - minősített alvállalkozóink, vagy kipróbált partnereink segítenek. A munkafolyamatokat az elejétől a végéig kézben tartjuk.
Ügyfeleink többsége a Business to Business szférában működő vállalkozás, ám szolgáltatásainkat az állami, regionális és egyéb közszervezetek, illetve alapítványok és szövetségek is igénybe veszik.
Cégünk nemzetközi működési területének köszönhetően munkatársaink a gyakorlatban jól kamatoztatható interkulturális marketing szaktudással, illetve hatékony kivitelezési és problémamegoldó tapasztalattal rendelkeznek.
Reméljük, együttműködésünk során Önnek is lesz alkalma ezen elônyeinket megismerni és értékelni. |
Fényképek: |
|
|
|
|
|
Lucsik és Társa Tanácsadói és Oktatói Kft.
adatlap
|
Térképes helyzetünk |
Város: |
1062.
Budapest |
Utca: |
Bajza u. 58.
|
Telefon: |
06 1 332-9233 |
Fax: |
|
Mobil: |
06 70 335-3131 |
Weblap: |
www.lucsikestarsa.hu |
E-mail: |
lucsikjanos@freemail.hu |
Tevékenységi körök:
|
* Szolgáltatás
-
irodai tevékenység, tanácsadás
|
* Szolgáltatás
-
üzleti partner
|
|
Bemutatkozás: |
Közbeszerzési szaktanácsadás ajánlattevők részére
Közbeszerzési szaktanácsadás ajánlatkérők részére
Projekt-terv készítése
Pályázatfigyelés, pályázatírás
Munkaügyi tanácsadás
Teljes körű munkaügyi átvilágítás
Vám-és jövedéki szaktanácsadás
Közbeszerzési jog oktatása, kihelyezett előadás |
Fényképek: |
|
|
|
|
|
NetAktív
adatlap
|
Térképes helyzetünk |
Város: |
1062.
Budapest |
Utca: |
Andrássy út 132. fsz. 3.
|
Telefon: |
06 1 269-1676, 06 1 373-0350 |
Fax: |
06 1 269-2504 |
Mobil: |
|
Weblap: |
www.netaktiv.hu |
E-mail: |
netaktiv@netaktiv.hu |
Tevékenységi körök:
|
* Szolgáltatás
-
irodai tevékenység, tanácsadás
|
* Szolgáltatás
-
kommunikáció
|
* Szolgáltatás
-
tervezés, kivitelezés
|
* Szolgáltatás
-
üzleti partner
|
* Szolgáltatás
-
vállalkozás
|
|
Bemutatkozás: |
Cégbemutató
A NetAktív Kommunikációs Ügynökség az ügyfélről, illetve az ügyfél szolgáltatásairól, termékeiről kialakított képet alakítja és gondozza. Megtervezi és megvalósítja a cég, szervezet, illetve a márka stratégiájába illeszkedő kommunikációs programot, hogy a kiválasztott célcsoport(ok)ban kialakult kép optimális, a vele (velük) kialakított viszony ideális legyen.
Mit kínálunk:
Kommunikációs audit A vállalat kommunikációs tevékenységének és lehetőségeinek feltérképezése hatékony kommunikáció kialakításának érdekében.
Stratégia készítés, stratégiai tanácsadás A vállalati piaci környezetének és üzleti stratégiájának, valamint kommunikációs lehetőségeinek felmérésén alapuló hosszú távú terv kialakítása és folyamatos konzultáció biztosítása.
Integrált kommunikáció A teljes marketing kommunikációs szegmens részterületeinek szinergiája, a vállalati stratégiába való betagozódás biztosítása.
Válságkommunikáció Potenciális krízishelyzetek feltérképezése és modellezése, a cselekvésre vonatkozó terv, vagy kézikönyv elkészítése.
Szakmai kommunikáció Az adott szakma, vagy szakmabokor felé irányuló kommunikációs tevékenység tervezése, megvalósítása. Szükség esetén a kapcsolatrendszer átalakítása.
Vállalati kommunikáció A vállalati image kialakítása, ápolása a Public Relations eszközrendszerének segítségével.
Sajtókapcsolatok A sajtóval való rendszeres kapcsolattartás rendjének és megfelelő hírgenerálása stratégiának kialakítása, valamint annak rendszeres követése és aktualizálása.
Sajtófigyelés- és elemzés Az írott és elektronikus sajtóban megjelenő, az ügyfelet közvetlenül vagy az érintett szektoron keresztül érintő publikációk gyűjtése, elemzése és archiválása a közvetlen reagálás, illetve a megalapozott érvelés céljából, saját fejlesztésű értékelési rendszer alapján.
Médiatréningek Elméleti és gyakorlati ismeretátadás a média világából, helyzetgyakorlatok, médiajog- és etika. Nyilatkozástan.
Kiadványok készítése Külső és belső kiadványok koncepciójának kidolgozása, a kiadványok szerkesztése, írása, fordítása, nyomdai előkészítése és kivitelezése.
Rendezvényszervezés Külső és belső rendezvények kreatív és logisztikai tervezése, szervezése és lebonyolítása.
Szponzoráció A teljes szponzorációs folyamat menedzselése a tematizálástól az értékelésig.
Online kommunikáció Az cég, szervezet vagy brand üzeneteinek megjelenítése a világhálón, illetve a világháló adta lehetőségek kihasználása a kommunikációs területen, illetve azon túl.
Belső kommunikáció A vállalat belső információs csatornáinak megtervezése és tesztelése, a motivációs- és eszközrendszer kialakítása. |
Fényképek: |
|
|
|
|
|
TGI Magyarország Kft.
adatlap
|
Térképes helyzetünk |
Város: |
1062.
Budapest |
Utca: |
Aradi u. 8-10.
|
Telefon: |
06 1 354-5151 |
Fax: |
|
Mobil: |
|
Weblap: |
|
E-mail: |
|
Tevékenységi körök:
|
* Szolgáltatás
-
üzleti partner
|
* Szolgáltatás
-
vállalkozás
|
|
Bemutatkozás: |
A Target Group Index (TGI) Magyarország egy márkatulajdonosok, média- és reklámügynökségek valamint médiatulajdonosok számára fejlesztett kutatás.
A TGI elemzési lehetőségei:
a fogyasztói célcsoportok mély és összetett leírása,
rávilágít a meglévő márkák építésének és új márkák fejlesztésének lehetőségeire,
támogatja a hatékonyabb marketing és kommunikációs stratégia kialakítását,
szegmensek között keresztfogyasztási elemzésekkel megismerhetőek a célcsoportok komplex fogyasztói magatartása,
Magyarország leghosszabb ideje folyamatosan elérhető fogyasztói életstílus szegmentációs eszközrendszere - trendelemzések készítése 1998-ig visszanyúlva,
a nemzetközi adatbázisok együttes elemezése rávilágít a fontos európai és világtrendekre, Magyarország helyére a világ fogyasztási mintázatában.
A TGI Magyarország adatbázisa:
jelentős részben harmonizált a világ másik 56 országának TGI adatbázisával
független
reprezentatív a 14-69 éves magyar lakosságra
nagymintás - évi 16 000 fő
magas minőségi sztenderd, rendszeres nemzetközi minőségi audit
egyforrású adatbázis - minden kérdés – fogyasztás, életstílus, médiahasználat, tulajdonviszonyok, demográfiai – egy embertől van lekérdezve
A TGI Magyarország egy folyamatos egyforrású, nagymintás fogyasztói, életstílus és médiahasználati kutatás. Magyarországon 1998 óta zajlik a vizsgálat. Az elmúlt években 116 000 fő fogyasztási adatai kerültek bele a magyar TGI adatbázisokba. Jelenleg évente több mint 600 000 ember tölti ki világszerte a TGI kérdőíveket.
TARGET GROUP INDEX
A TGI Magyarország mintája reprezentatív a 14-69 év közötti magyar lakosságra nem, életkor és település szerint. 1998-ban a TGI adatbázis 12,000 fős volt, 1999 óta 16,000 fős. A TGI adatbázis feltöltése havi kérdezéssel történik. A kérdezés módszere részben önkitöltős kérdőív, részben face-to-face interjú.
A TGI egy ún. egyforrású adatbázis, ami azt jelenti, hogy minden egyes kérdezettről tudni lehet azokat a tulajdonságait, szokásait, amiket általában külön kutatásokban vizsgálnak a kutatók.
A TGI adatbázisban minden kérdezettről a következőket lehet megtudni:
milyen termékeket/szolgáltatásokat használ (kb. 450 termékkategóriáról),
milyen márkákat vásárol (több mint 8000-es márkalista),
milyen a médiafogyasztása – milyen újságokat olvas, milyen rádiót hallgat, milyen TV-t néz, milyen műsorokat néz, milyen filmre ül be moziba, milyen honlapot látogat
milyen az attitűdjük – több mint 200 attitűd állítás
családdal, munkával, reklámmal, médiával, technikával, egészséggel, életstílussal kapcsolatos állítások, melyekkel való egyetértés mértékét ötfokú skálán mérjük
mik a demográfiai jellemzőik.
milyen életstílus csoportokba tartoznak – TG Fogyasztói Életstílus Szegmentáció
A TGI fontos eszköz minden termékekkel foglalkozó szakember számára.
A gyártói oldalon a termékmenedzserek a lehető legmélyebben beleáshatják magukat a termékeik fogyasztóinak a viselkedésébe, mindent megtudhatnak róluk – milyen az életstílusuk, hogyan vásárolnak, hogyan döntenek, milyen más termékeket, márkákat fogyasztanak, mi érdekli őket. Ezáltal könnyebb lesz a leghatékonyabb promóciós technika megtalálása – hiszen már tudjuk, hogy mi motiválja őket a termék/márka kiválasztásában, de könnyebb lesz a termékfejlesztés is, hiszen ismerjük az igényeit a fogyasztóinknak, megtalálhatjuk a versenytársaink gyenge pontjait, hiszen a konkurens márkák fogyasztóiról is mindent tudunk. Mindezekből látszik, hogy a TGI adatbázis nagyon hatékony segítője a marketing stratégia felépítésnek de akár a hatékonyságának az ellenőrzéséhez is.
A kreatív ügynökségek a termék alapú célcsoportok életstílusának, körülményeinek megismerésével egyre pontosabb, a termékek célcsoportjához leginkább illő üzenetek küldésével a kampányok hatékonyságát nagymértékben növelhetik. De akár új reklámozási felületek keresésében is segíthet a TGI, hiszen tudjuk, hogy az emberek mit csinálnak szabadidejükben, mi az, amire felfigyelnek.
A médiavásárló ügynökségek a TGI segítségével minden eddigi módszernél jobban meg tudják határozni a célcsoportokat, hiszen termékalapú célcsoportokat lehet képezni. A TGI használatával már nem csak az olyan célcsoport definíciókra lehet tervezni, hogy ABC státuszú 25-45 éves nő, hanem hogy legyenek ezek a nők pelenkavásárlók is, ha éppen egy pelenkakampányt tervez az ügynökség. Mivel a TGI jelentős média-adatbázist is tartalmaz, a tervezők elemezni tudják a különböző célcsoportok médiafogyasztási szokásait. |
Fényképek: |
|
|
|
|
|
Verlag Dashöfer Szakkiadó Kft.
adatlap
|
Térképes helyzetünk |
Város: |
1062.
Budapest |
Utca: |
Andrássy út 126.
|
Telefon: |
06 1 428-3800, 06 1 428-3900 |
Fax: |
06 1 428-3801 |
Mobil: |
|
Weblap: |
www.dashofer.hu |
E-mail: |
info@dashofer.hu |
Tevékenységi körök:
|
* Ipar
-
papírgyártás, nyomdaipar
|
* Szolgáltatás
-
számítástechnika
|
* Szolgáltatás
-
üzleti partner
|
* Szolgáltatás
-
vállalkozás
|
|
Bemutatkozás: |
A VERLAG DASHÖFER KIADÓI CSOPORT
A Verlag Dashöfer szakkiadói csoport 1988-ban a németországi Hamburgban alakult. Az első külföldi leányvállalat Prágában, 1990-ben kezdte meg tevékenységét. Azóta a csoport nemzetközi jelenléte folyamatosan bővült, így ma már 12 országban 15 kiadót működtet és képviselteti magát a könyvpiacon. A kiadó profilja, hogy aktuális, gyakorlatorientált szakmai információkkal lássa el a különböző gazdálkodási szerveket, felölelve ezzel a speciálisan gazdasági témáktól kezdve az állami szférát érintő kérdések széles körét (Például: pénzügy, adó, HR, minőségbiztosítás, stb.) A kiadói csoport jelenleg több mint 300 előfizetéses kiadvánnyal - úgy, mint nyomtatott illetve on-line formátumú kapcsos könyvekkel, szoftverekkel és on-line adatbázisokkal, valamint hírlevelekkel - van jelen a piacon. Ezen túl számos gyakorlati szemináriumot szervez a különböző országokban, illetve több témaorientált portált és on-line közösséget működtet. 500 alkalmazottjával és a folyamatos átlag feletti növekedésével a Verlag Dashöfer csoport a különböző országok szakkönyvpiacán jelentős, vezető szerepet tölt be.
A Verlag Dashöfer Szakkiadó Magyarországon
A budapesti székhelyű magyar kiadó 1994-ben alakult. Fő célkitűzése, hogy a gazdasági, műszaki, illetve az építőipari területen tevékenykedő vállalatokat hiteles és aktuális információval lássa el. A magyar kiadó alapításától kezdve gyorsan növekedett. Ma már 57 kapcsos könyvvel, 25 szoftverrel és 8 hírlevéllel képviselteti magát a szakkönyvpiacon, munkatársainak száma meghaladja a 80 főt. Tízéves tevékenysége során vevői körében sikerült a "Verlag Dashöfer" nevet a megbízható, gyakorlatias, naprakész és a minőségi információközléssel azonosítani, így ügyfelei hűséges előfizetői illetve olvasói termékeinknek. |
Fényképek: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tóth Autó Alkatrész |
|
|
|
|
|
Auchan - a sikermarket! |
|
|
|
|
|
|
|
|
MAGYAR HÍRLAP |
|
|
|
|
|
|
|
|
Herr-Sta Kft. |
|
|
|
|
|
|
|
|
CHRISAND |
|
|
|
|
|
|
|
|
ECHO-FITNESS |
|
|
|
|
|
|
|
|
HÍD TV |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aqualand - Ráckeve |
|
|
|
|
|
|
|
|
Vadász Cabrio Kft. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Fényreklám |
|
|
|
|
|
|
|
|
Digi-Pro Kft. |
|
|
|
|
|
|
|
|
REHAU ablakok |
|
|
|
|
|
|
|
|
Leszokni a dohányzásról |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pátria TV |
|
|
|
|
|
|
|
|
MEDICAL CENTER |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|